joi, 16 decembrie 2010

Viata fara sentimente

Astazi am avut o revelatie. Bine, cred ca ma mai gandisem eu la aspectul asta, insa astazi i-am dat importanta ce i se cuvine. Cum ar fi viata fara sentimente? Ei bine, ar fi... PERFECTA! Da, da! Am stat, am analizat, am facut brainstorming cu colega mea si am ajuns la marea concluzie: viata ar fi perfecta fara sentimete!

Sa ne imaginam ca nu mai exista dorul. Sa nu ne mai fie dor. Minunat: nu-mi mai e dor de nimeni si de nimic! Stiti ca exista sentimente de dor care provoaca dureri. Dureri psihice si fizice. Nu mai vreau sa existe dorul care doare. Asadar, sa eradicam dorul.

Iubirea... cred ca ar fi trebuit sa incep cu ea. Sentimentul de iubire este cel mai frumos dar si cel mai dureros dintre sentimente. “Iubirea este doar un vis fara de rost” - spunea Mihail Lermontov si tind sa ii dau dreptate intrutotul. Sau, mai pe intelesul tuturor, sa o citez pe prietena mea, o experta intr-ale zicalelor: "Iubirea e un kkt" - am incheiat citatul”. Da, da! Nu te contrazic aici pentru ca nu am cum. Daca dorul doare, iubirea are tendinta sa sfasie, sa omoare oamenii si sa distruga minti. Asadar, sa eradicam si iubirea.

Dragostea. Eh, nu departe de iubire, dar ceva mai bland, este sentimentul de dragoste. N-as suferi nici daca ar disparea si el. “Dragostea poate fi minunata, dar de asemenea poate fi foarte destructiva. Ea poate face oamenii sa minta, sa insele sau chiar sa omoare” - Dave Barry. Ce-mi place cand descopar oameni care gandesc la fel ca mine... Deci ce nevoie avem de dragoste cand ea ne poate face sa mintim, sa inselam sau sa ne omoram? Cred ca toata lumea este de acord: sa eradicam si dragostea.

La polul opus dragostei, este ura. Ura, un sentiment cel putin ciudat, caci nu stiu daca din el a izvorat dragostea sau din dragoste a izvorat ura. Situate la poluri opuse, aceste doua sentimente pot avea aceleasi efecte asupra unei biete fiinte umane ce se lasa coplesita de una dintre ele. Nu mai dau citate celebre, acum vreau s-o citez din nou pe prietena mea: “il urasc si il urasc atat si atat si atat si atat si atat si atat si atat si atat si atat si atat de mult”. Asadar, sa eradicam dragostea, iubirea si dorul!!!

Mai sunt cateva exemple de sentimente fara de care as putea trai bine-mersi, chiar mai bine decat acum, insa cele de mai sus sunt primordiale.

Stiu ca doar ma amagesc singura... viata s-ar transforma in ceva mult prea frumos daca n-ar mai fi sentimentele, insa perfectiune nu exista. Asadar, sa ne multumim cu suferinta, drama, ura, iubirea si alte stari (minunate) pe care am fost inzestrati sa le traim. Bine ca ne ramane imaginatia. Eu inca imi mai imaginez cum ar fi viata fara sentimente...

Daca v-a placut ce ati citit pana acum, va invit sa va delectati si cu o alta viziune asupra acestui subiect.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Insensibiloaso care esti! Brainstorming cu colega, ha? De ce nu spui si cat era ora cand faceam brainstorming, ha? 8 dimineata, na! Aia e ora de concluzii intelepte??!

Ariana Brates spunea...

putem macar sa ramanem cu indiferenta? plizz, plizz priti plizz? eu pe asta o vreau...stiu ca e scumpa si e si vreme de criza, dar vine craciunul si ma gandesc ca ar fi un cadou dragut :)

Ariana Brates spunea...

@D...eu ce sa mai zic de "Iubirea e un kkt" :)) noi sa fim sanatosi ;)

Adriana spunea...

@D: Sentimentele astea m-au transformat intr-o "sensibiloasa" si stai calma, la 8 dimineata spune omu' adevarul :) Deci, treci si tu pe lista de "insensibilosi"!!


@Ariana: Tie iti las indiferenta. Adiq as vrea sa o ai/avem dar e, asa cum ai spus si tu, scumpa! Atat de scumpa incat nu ne-o permitem... din pacate! :(

f spunea...

eu cred ca depinde de ce esti. daca esti femeie esti umana si e clar ca ai sentimente iar daca esti barbat....e mai simplu, totul e superficial, ei pot iubi si in acelasi timp sa te minta in fata fara nici o remuscare.deci....e mai simplu sa fii barbat decat sa nu ai sentim deloc

Anonim spunea...

eu cred ca ne nastem cu iubirea......aceea generala...insa in timp se transforma in uira...in timp nu mai gasesti culoare nici in curcubeu....nimic nu te mai multumeste...nu te mai face sa zambesti...negura totala......si apoi ramane amagirea....cusca in care te inchizi.sperand ca asa vei trai intro lume mai buna.neahhhhhhh.......beleua este ca inchizandute intro colivie prea mult timp...cand va veni ziua sa zbori iti va fi frica si vei alege sa stai inchis cu usa deschisa...............cioancas_alin

Anonim spunea...

Esti o pitipoanca