marți, 2 decembrie 2008

Leapsa…

N-am mai jucat jocul asta de vreo 10 ani sau poate chiar mai mult, dar iata ca nu e niciodata prea tarziu. M-a “prins” Simona si… se pare ca “eu sunt”!

Trebuie sa vorbesc despre “chestiile pe care le iubesc”. Nici nu stiu de unde sa incep, dar o sa incerc sa enumar cateva:

Iubesc (ador) vara cu toate accesoriile: soare, caldura, plaja, bere rece, inghetata, haine putine etc.

Iubesc la nebunie casa mea de la tara, la bunica, locul unde am copilarit. La fel, cu toate accesoriile: padurea, dealurile, livada, paraul, lanurile de grau si porumb etc.

Iubesc ciocolata calda, aia de trebuie sa o mananci ci lingurita (Simona ii spune “budinca” – dar e ciocolata calda). A, si tot la categoria bauturi, ador vinul fiert de la cabana Trei Brazi, vinul ala baut pe terasa, la -5 grade, in pahar de plastic si cu muuulta scortisoara.

Imi place sa adorm tolanita in canapea cu televizorul aprins si dat la maxim (jur ca nu ma deranjeaza, chiar visez frumos).

Imi place ciocolata Kinder.

Iubesc ratele si porcii. Da, stiu ca unele femei au un mers atat de leganat incat pot fi asemanate cu ratele, mai stiu si ca unii barbati pot fi porci, insa eu vorbesc chiar de animale. Vii sau de plus, mie-mi plac ratele si porcii. Asta e!

Mai sunt si altele, insa ma opresc aici.

Si pentru ca am inceput sa scriu din nou pe blog, dupa o pauza destul de lunga, promit sa revin si maine. Am noutati despre “comunitatea” din tunelul de metrou si “Rudolfii” din curte…

Si ca sa nu ramana la mine, leapsa merge spre Cristina si Bamse

5 comentarii:

Unknown spunea...

Si uite cum da adi,draga de ea, din nou din casa, cu rudolf....

Adriana spunea...

din casa era asta cu Rudolf? Sa vezi din casa cu "cei din tunel"...

Bamse spunea...

HAHA. eu unul nu ma mai joc... am mai avut o leapsa :D.. tot de la Simona :P : http://bamse-bms.blogspot.com/2008/04/ufff-provocarile-astea-te-omor-simonaaa.html Va pupa Bamse the PIMP MotherFucker :D

Unknown spunea...

@Adi: da ce-ai domle cu "cei din tunel"??? au si ei o viata, nu??

@bamse: te pupam si noi :D

Adriana spunea...

@ bamse: AHA... deci nu te mai joci... sa inteleg ca iti este frica????
Si noi va pupam...

@simona: desigur ca au o viata, azi vom povesti despre ea :))))