miercuri, 24 septembrie 2008

Simona si operatiunea ciorba

Cat e ceasul? 18 si… Si tot aici suntem? Hai sa mancam. Ce avem azi in meniu? Supa poloneza, piure cu urme de snitel, pilaf cu urme de friptura la gratar si o salata cam ofilita.

Nu te infige in salata, ia mai bine o ciorba. Uite, o incalzim la microunde si mancam. E buna, nu? Daca vrei iti pun si salata in ea!!!

Ia uite! Are si carnita. Buuuna carnita. Am o idee: sa strecuram zarzavatul si carnita. Zeama o punem in chiuveta. Vine cineva! O sa rada lumea si cu fundul de noi. Acum, hai, ia si mananca un castron de zarzavaturi in fata colegilor! Hai, baga! Stau eu paravan.

A, e buna ciorba cu lingurita de plastic. Parca si revista merge mai bine cu zarzavat. Ok, acum ma simt mai bine, am luat si cina.

Operatiunea ciorba – incheiata cu succes!

6 comentarii:

Unknown spunea...

De ce razi de un biet om care era lihnit de foame?? :((

Adriana spunea...

offf...sunt inconjurata numai de fomisti... si tu si Azorica ala al tau, sau Aurica :)))

Unknown spunea...

adica sunt fomista, ha???? citeste continuarea in postul "adriana si ciorba" :))

Ariana Brates spunea...

ce ma enervati ca voi sunteti acolo si mancati, va simteti bine si eu stau singurica aici in biroul asta in care nici lumina n-o aprindem...dc? nu ma intrebati! deja eu cred ca am sa orbesc definitiv cu ochii in monitorul asta. vreau si eu ciorbita :((

Adriana spunea...

@andreea, really, nu vrei ciorbitza d-aia... era un fel de chestie strecurata si incalzita la microunde :))

Ariana Brates spunea...

da, asa o fi, dar macar eram cu voi :( crede-ma ca mie sigur mi se parea f buna...asa, nu-mi ramane decat boschetul de pe birou. uffff!