duminică, 13 septembrie 2009

Sedinta foto

11 septembrie este pentru noi un motiv de sarbatoare. Simona intinereste cu inca un an. De exemplu, acum doua zile a implinit fix “18 ani” si la un asemenea eveniment se cere dezmat total.

Am servit cate o bere pentru a prinde curaj (ma rog, cele care nu mergeau cu masina si-au luat curaj din alcool, eu insa mi-am cautat curajul doar in Pepsi), am discutat putin despre ultimele evenimente importante din vietle noastre si apoi a venit ideea:


Sedinta foto!?!




Si nu asa oricum, oriunde, ci prin casa, prin curte, in hamac, langa hamac, pe balansoar, langa balansoar, pe copaci, in copaci, langa copaci, pe lemne, printre lemne, pe scara (nu vreti sa stiti ce sexy eram eu pe scara aia de lemn :P), pe masina, sub masina, in masina (biata caroserie de Tico…), cu palarie de pirat, de vrajitoare, de marinar sau casca de muncitor (Andreea arata parca iesita din filmul “Alien” cand purta casca). Si… am mai avut o idee. Sau Simona a avut-o: poze pe matura!?. Yap, ati ghicit: pe matura, sub matura, langa matura… Nici nu stiu de cine sa rad mai tare acum :))) Toate trei aratam ingrozitor de… comic?!?!



Intre cele doua sedinte foto a avut loc si inevitabila bataie cu frisca. Cine s-a gandit sa cumpere un tort de ciocolata a fost foarte inspirat. Din fericire era destul de putina frisca pe care o puteam folosi. Cred ca daca era un tort diplomat n-ar mai fi mancat nimeni nimic, l-am fi consumat pe post de munitie :P

Inca o data, La Multi Ani, Simona!!!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

he heee asa, exact poza aia cu frisca pe fata mea:)) thanks adi si la anul o sa facem ceva si mai inedit:))

Adriana spunea...

i can't wait :)