luni, 4 ianuarie 2010

Top 10 pe 2010

Planuri, planuri, planuri… cine nu-si doreste un an mai bun, mai prosper si mai frumos decat precedentul? Cu totii, desigur!

Pana acum nu puneam mare pret pe trecerea dintr-un an in altul, insa pentru ca am avut un 2009 ingrozitor, vreau, incerc si sper din tot sufletul ca 2010 sa-mi aduca ALTCEVA. Si, ca sa ma asigur ca lucrurile vor merge ca pe roate acum, pun pe lista 10 dintre cele mai importante “chestii” pe care trebuie sa le urmez cu strictete.

Asadar, in 2010 trebuie:

1. Sa fiu mai atenta. M-am saturat sa-mi spuna toata lumea cat sunt de imprastiata. Zilele astea imi iau o agenda, ma concentrez mai mult si incerc sa nu mai uit lucrurile importante;

2. Sa fiu mai calma si mai nepasatoare. M-am saturat sa ma cert, sa ma enervez… anul asta voi fi calma;

3. Sa invat sa iubesc pe cine merita. Nici acum nu-mi vine sa cred ca oamenii pe care i-am alungat de langa mine sunt cei ce mi-au intins o mana de ajutor exact in clipele cele mai grele;

4. Sa nu mai fiu naiva. Promit sa nu mai am o asa mare incredere in oameni. De acum inainte o sa-mi iubesc mai mult pisica;

5. Sa ma distrez mai mult. Gata cu lenevitul in fata televizorului! Vreau sa ma distrez mai mult, vreau sa simt ca traiesc la intensitate maxima fiecare clipa a vietii.

6. Sa imi fac timp pentru citit. Am multe carti ce asteapta cuminti in biblioteca sa fie citite. Anul asta trebuie sa-mi fac timp pentru ele;

7. Sa stau o saptamana intreaga la mare. Da, in 2009 n-am vazut marea. Anul asta vreau sa-mi petrec o saptamana intreaga tolanita pe nisip, la soare langa multe cutii cu bere;

8. Mai vreau cateva zile la Golomos. Ca tot veni vorba de vacanta, cel putin un week-end trebuie sa mi-l petrec la cabana dintre munti, acolo unde nu exista curent electric si nici semnal la telefon... relaxare totala!

9. Sa ma fac bruneta. Dap, poate o sa regret, poate nu, nu stiu, cert e ca mi s-a pus pata: anul asta schimbare radicala de look;

10. Sa uit definitiv anul 2009. De fapt, asta cred ca este cea mai importanta “chestie”. Nu-i asa ca dupa 2008 a venit direct 2010? Anul 2009 va fi inlaturat definitiv din mintea mea, dar si din calendar.

Simona, Andreea??? Fetelor, voi ce planuri aveti pe noul an? Astept cate un Top 10 si din partea voastra.

8 comentarii:

Ariana Brates spunea...

Vine vine...cat de curand va fi si topul meu 10 :P dar vezi ca la un punct, o sa fie la fel ca la tine :)) stii tu care :P si ma bucur ca ti-a placut la Golomos :) mai mergem nu-i bai. pupici...

p.s: sunt sigura ca o sa-ti stea bine bruneta ;) ce zici, sa fac si eu o schimbare radicala de look?

Adriana spunea...

Vezi poate uiti... neaparat la Golomos anul asta cu acelasi foc de tabara, mult vin si cina la lumina lunii, plus dormitul la lumina lumanarii... eh!!

Tu ce schimbare de look vrei?? Nu-mi spune, BRETON!!! :P asa-i ca m-am prins??

Ariana Brates spunea...

ufff, nu pricep de ce nu ma lasa nimeni sa-mi fac breton :(( but...stii ca daca imi pun ceva in cap nu ma las ;P odata si-odata tot o fac...

si da, cina la lumina lumanarii va fi nelipsita ofc :)

Anonim spunea...

zzz mi-e somn , ma doare kapu deja:P

Unknown spunea...

adi, nu te face brunetaaaaa!!!

p.s.: hai ca vin si io in seara asta cu postu; :D

Adriana spunea...

De ce nu, domle, de ce nu?? Schimbam anul, schimbam look-ul, poate se schimba si norocul :P

... astept postul :D

Nesty spunea...

succes in ceea ce iti doresti...in fond nu ceri luna de pe cer...!!!

Adriana spunea...

@nesty:

Multumesc! Mult cucces si tie in tot ceea ce intreprinzi :)