luni, 25 ianuarie 2010

Da. Deci am patinat!

M-am saturat de frig, de iarna si de zapada anul asta cum nu m-am saturat in ultimii 5 ani. Nu credeam sa mai descopar vreun farmec al iernii, caci in fiecare zi nu fac altceva decat sa-mi doresc sa vina cat mai repede primavara. Dar minunea s-a intamplat. Primesc o invitatie din partea ele.ro la patinoar. Gratuit, cu instructor personal… fetele s-au inghesuit sa se inscrie pe lista, eu m-am facut mica intr-un colt gandindu-ma ca nu o sa ma urc in veci pe niste lamele subtiri care aluneca pe gheata.

Deci refuz. In ultimul moment, o colega anunta ca nu mai poate ajunge, asa ca ramane un loc liber ce trebuie ocupat… de mine. Bine, merg dar nu patinez! Categoric nu!

Primirea la eveniment se face cu multa ciocolata Mars si diverse sortimente de ceai. Dragut si frumos. Patinoarul ala ma sperie in continuare… Nu trece mult timp si ma trezesc luata pe sus de doua dintre colegele mele: “Incalta-te acum cu patinele, trebuie sa incerci!”. Degeaba protestez, degeaba ma agit, degeaba. Nu stiu cum si cand dar ma trezesc pe gheata incaltata cu niste chestii de plastic ce au atasate pe talpa lamelele alea cretine de metal. Ma infig precum Kyri (pisica mea) cu ghearele in balustrada de lemn si incep sa urlu sa ma scoata cineva de acolo.

Instructoarea imi citeste crisparea pe fatza si ma abordeaza in cel mai "delicat" mod posibil: “Da drumul gardului si vino spe mine!” Ma intorc speriata: “Eu??” Tzipa din nou: “Hai, spre mine, acum!” Toata lumea se opreste si se uita spre noi. “Trebuie sa ma misc de aici, nu suport sa fiu in centrul atentiei!” Si cam atat mi-a trebuit: mi-am dat seama ca pot patina, mi-am dat seama ca imi si place sa fac asta. 2 ore am patinat incontinuu, am si cazut (foarte gratios) in aplauzele colegilor (cica asa se invata patinajul: cazand), iar restul a fost poveste… in concluzie, e foarte frumos la patinoar :)

P.S. Am un voucher pentru 7 intrari gratuite, patinele gratuit… abia astept sa merg din nou. ;) Pot lua pe oricine cu mine (tot gratuit)… doritori???

5 comentarii:

Ariana Brates spunea...

si eu cand iti spuneam sa patinezi ca e misto, tu nu batman :P

ma bucur ca ti-a placut si clar tre sa facem ceva cu voucher-ul ala sa-l consumam..deci in week-end bagam un patinoar? :P

ps: sper ca n-am uitat sa patinez de cand n-am mai fost, n-as vrea sa fac cunostiinta cu gheata...chiar daca va fi intr-un mod foarte gratios :P

Adriana spunea...

da domle, da! clar tre sa mergem sa-l consumam!

si nu-ti face griji daca o sa cazi, promit sa rad pe saturate :)))))

Ariana Brates spunea...

haha...nici nu ma indoiam...sa vdm insa care rade mai tare, am ceva experienta inaintea ta >:)

Anonim spunea...

:) mi,a placut mai ales knd te,ai infipt cu gherutele k pisica ta kyri. fooarte sugestiv .

Adriana spunea...

@twisted: :)))) da, au fost niste momente foarte grele... nici nu vreau sa ma gandesc ce caraghios aratam :P :P :P