luni, 31 martie 2008

Not today

Nu incerca sa scapi! Nu poti!
Cand esti cuprinsa de incertitudine vezi viata altfel.
Parca nici oamenii nu-ti mai plac... desi ii iubeai atat de mult.
Viata, in general, nu ti se mai pare frumoasa... desi iti placea asa mult sa traiesti.
Nici florile nu mai sunt la fel de parfumate... desi inainte le miroseai pe toate.
Nici telefonul nu mai vrei sa sune... n-ai chef sa vorbesti cu nimeni.
Cei patru pereti intre care iti petreci ziua incep sa te sufoce... nu vrei decat sa scapi, sa evadezi.
Dar unde sa pleci? N-ai unde! Deci, stai! Suporta! Va trece! De cate ori sa-ti spun... timpul vindeca orice rana.

Asteapta putin...

9 comentarii:

Unknown spunea...

Buun.... Asta e starea generala pe ziua de azi:(( Si eu ma simt la fel...

Adriana spunea...

Si vremea asta mohorata... nici ea nu tine cu noi... Hey, dar sunem mari, am mai crescut! O sa trecem peste, nu????

Alex spunea...

mie imi place ploaia, deci nu cred ca are legatura... iar timpul nu vindeca absolut nimic, doar te invata sa treci peste ;)
Ai grija de tine si o sa fie bine, o sa vezi !

Bejan Igor spunea...

wow, fratilor, mda...ce aveti?? a murit cineva?

Adriana spunea...

Buna Alex!
Mda... mie nu-mi place ploaia. Chiar nu-mi place. De-aia ma simt indispusa pe o vreme ca asta.
Dar nu e doar ploaia de vina, din pacate...

Adriana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adriana spunea...

Salut Igor!
Bine te-am gasit pe blogul meu. N-a murit nimeni dar ai nimerit intr-un moment trist... Promit k o sa ne revenim.
Te mai astept!

Axel spunea...

Imi place... cel mai greu e sa fii constient de starea in care esti, dar pur si simplu sa nu te poti impotrivi.

Adriana spunea...

Hello Axel,
mersi... in general nu sunt asa trista... dar asta a fost un moment mai dificil, oricum am trecut peste.