joi, 28 august 2008

Un paznic sarac (cu duhul)

Firma mare, sediu mare, parcare cu bariera (d-aia pe telecomanda) si un paznic… sarac. Sarac, adica incult, cam nebun, nu stiu, oricum nu-i normal. In fiecare zi ma amuza. Ba ca nu-i buna telecomanda, ba ca doarme in post si sefii claxoneaza disperati dupa ce stau 5 minute in fata barierei, ba ca se uita dupa femei si ramane cu gura cascata (la propriu). In fine, azi n-a facut exceptie.

Dimineata vine soferul nostru in fata barierei. Paznicul, apare dupa ce soferul claxoneaza indelung, apasa pe telecomanda, bariera da sa se ridice, el apasa in continuare pe butonul ala nenorocit in timp ce injura (nu stiu de ce) si bariera… cade la loc. Bietul om nu apucase sa treaca. Noroc ca a fost pe faza si a avut timp sa puna frana. Paznicul rade… cica din cauza telecomenzii. Rad si eu, dar de fata bietului sofer.

Urmatoarea iesire. Paznicul ma vede cu un pahar de cafea in mana si ma intreaba daca stiu sa folosesc aparatul de facut cafea. Cum spuneam, firma mare, cu pretentii, aparate de cafea complicate, desigur. D-alea Siemens, in care pui boabele intregi si apa, apesi pe buton si iti face cafeaua. In fine, au mai multe butoane si un afisaj electonic.

Revenind la paznic: imi spune ca ar vrea si el o cafea da nu stie sa o faca. Ii explic eu cum si ce tre sa faca, asa, gesticuland (ca nu aveam aparat afara) si i-auzi replica: “Stii, am vrut sa imi fac si eu o cafea sambata seara, dar n-am stiut cum si… am pus niste boabe de cafea intr-un pahar si am turnat apa fiarta peste ele!?!?!? (…lol…). Am pus si zahar, da nu prea avea gust de cafea!”

Acum, asa pentru incheiere: Mare ti-e gradina, Doamne! Stiam ca romanii sunt inventivi, dar chiar asa????

3 comentarii:

Anonim spunea...

sigur nu voia sa te agate??? :)))

Unknown spunea...

sa nu fim rai, bietul om vroia doar o cafea "integrala" nemacinata :p

Adriana spunea...

@anonim, sper ca nu vroia sa ma agate pentru ca e cam batran :(((

@simona, s-ar putea sa ai dreptate... la asta nu m-am gandit :)))