duminică, 8 iunie 2008

Let's go shopping

Am adormit cand altii se trezesc, pe la 5.30 dimineata, dar nu imi pare rau... N-am mai jucat carti toata noaptea de ani buni.

La 11.30 plecarea la plimbare era iminenta. Dupa un somn insuficient, o plimbare cu scuterul este exact ceea ce iti trebuie ca sa iti revii.
Masina albastra cu numere rosii parca spunea: "Abia astept sa mergem la mare! Ce zici??? Dai de permis???"

In fine, plimbarea prin Carrefour a fost interesanta. Am intrat in cel mai aglomerat magazin de incaltaminte in care am fost vreodata, am vazut cum zboara buburuzele de plastic, am admitat ratele si oile de plus si am probat rochiile care aratau atat de bine pe umeras doar asa... de fun. Si chiar eram funny :)))))))))

In final, tricourile... "Let's go shopping" - albe, frumos desenate si IDENTICE.
-Hai domne ca eu imi pun camasa deasupra!
-Eu nu merg asa pe bulevard!!! Se uita lumea la noi, suntem imbracate la fel!
-Si ce?? sa se uite!
-Ok, daca ma pun in genunchi si te implor sa iti iei camasa peste?
-Hi hi hi... o sa atragi si mai mult atentia!!

mda, nu merge asta!... o sa tin punga in brate... Dar si pungile noastre sunt la fel...ups!

-Hai dom'le nu mai merge cu punga in brate...

Si barmanul ala... nu ti s-a parut ca se uita ciudat????? Cred ca si el, la fel ca fetita aceea, aveau impresia ca vad dublu...

7 comentarii:

Unknown spunea...

Pai hai sa iti explic:))

1. Buburuzele alea... eu n-am vrut sa le rastorn da, na, au zburat de nebune...

2. Rochiile... o, rochiile... daca mergeam la un bal mascat poate mergeau...

3. Masina albastra... adica Bebitza mea a zis ca te duce la mare:)

4. Tricourile cu Let's go shopping... cre ca trebuia sa te las sa stai in genuchi da dupa aia ziceau astia ca ma ceri de nevasta:))

Adriana spunea...

O da, k doar eram printre rochii de mireasa si intr-un peisaj romantic plin te gropi, cladiri in paragina si cativa tiganusi... o cerere in casatorie acolo, hmmm...

Unknown spunea...

Adi, adi toata viata mea am visat la asa ceva :)) Si apoi la masina aceea veche decapotabila cu cutii de tinichea atarnate in spate pe care sa scrie "just married" :)) Si bineinteles rochia din videoclipul asta:))

http://youtube.com/watch?v=siBoLc9vxac

Adriana spunea...

uau... tare dragutza rochia.

Si simt nevoia sa ii lamuresc pe cei care nu au inteles prea bine despre ce vorbim: eu si Simona nu ne vom casatori niciodata... cel putin nu una cu cealalta :)))))

Unknown spunea...

Parca simt si eu brusc nevoie asta. Deci:

Eu si Adriana nu ne vom casatori niciodata una cu cealalta:))

Daaar... ma lasi sa iti aleg eu rochia de mireasa? :d Ca eu vezi am ales-o deja pe a mea. Sper insa ca picioarele mele sa mai arate la fel ca acum si cand o sa ma marit:))

Adriana spunea...

Pai... poti sa ma ajuti sa imi aleg rochia, dar pana o sa ma marit eu... o sa mai treaca ceva timp (ceva mai mult:))))

Adriana spunea...

a, si picioarele tale... te referi la bronz??? k ala sigur nu o sa reziste:))))))))