marți, 3 iunie 2008

31 Mai...

Am mai imbatranit cu un an...

Si petrecerea-surpriza a fost extraordinara. Nu-mi venea sa cred... la ora 22.30, in parcul Tineretului, intre pomi. O patura, un tort, o sampanie, cola, pahare, farfurii... pana si cutit, v-ati gandit la toate.

Am avut si motiv sa ne amuzam si ne-am distrat pe cinste. Chiar credeam ca doar in filme ti se intampla sa-ti cante prietenii "La multi ani" in mijlocul parcului, noaptea. Emotiile mele au fost pe masura (noroc ca era intuneric). Tortul a fost excelent, sampania a picat la fix si atmosfera a fost de nedescris.

Multumesc din suflet tuturor celor care au pus in practica surpriza si vreau sa va mai spun ca va iubesc din toata inima.

Am amanat momentul postarii acestui mesaj deoarece vroiam sa adaug si cateva poze dar, din pacate, inca nu le am. Oricum, de indata ce le voi primi, le voi posta.

11 comentarii:

Whisper spunea...

La multi ani!Sa fi fericita si sa iti implinesti visele!

Unknown spunea...

Ideea a venit de la prea mult soare pe plaja :D

Ma bucur mult ca ti-a placut, la un moment dat mi-era frica sa nu esueze totul:)

Alex spunea...

La multi ani si de la mine !

Veronica spunea...

La Multi Ani!! si cat mai multe vise implinite

Adriana spunea...

MULTUMESC tuturor pentru urari!!!!

Ariana Brates spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ariana Brates spunea...

vezi ce poze pui, sa dea bine :P
ma bucur ca ti-a placut surpriza noastra :)) la multiiiiiii aniiiii!!!!!! pupici

Adriana spunea...

Inca nu am pozele, mai asteptam.... si o sa o pun si pe cea in care ieseai din boscheti si noi te alergam cu frisca :)))) :)))

Ariana Brates spunea...

haha, very funny!!! pune tu mot poza aia sexy cu fata mea plina de frisca, ce sa spun :P

Unknown spunea...

nuuuu mai bine pune filmuletul in care tuti = andreea iesea din boscheti:p

Adriana spunea...

ok.... bun si ala