miercuri, 21 mai 2008

Prieteni si atat

Lasati-ma sa ma descurc singura! Nu imi pasa de voi si nici de dorintele voastre de razbunare. Nu ma intereseaza cat de fericiti sunteti sau cat de mult ma iubiti.

Cel mai bine ar fi sa ramanem doar prieteni. Prieteni si atat.

Oare sunteti fericiti atunci cand vedeti ca eu sufar? Oare ati incercat vreodata sa ma intelegeti sau doar mi-ati gasit punctul sensibil si ati profitat de mine la maxim?

Inca o data: ramanem doar prieteni! Prieteni si atat!

O sa mai sufar, poate o sa fiu si fericita. Sau poate o sa plang si o sa-mi para rau. Sau o sa imi gasesc aliati in dusmani. Cine stie???

Dar un lucru e sigur: noi vom ramane doar prieteni. Prieteni si atat.

Nu incercati sa intelegeti de ce. E simplu, increderea poate fi tradata. Degeaba imi spuneti ca nu va dati seama. E cam tarziu. De-acum incolo nu-mi mai pasa de voi... De-acum incolo o sa ma gandesc doar la mine!!! E timpul sa ma pun si pe mine pe primul plan, nu?



4 comentarii:

Whisper spunea...

Uneori trebuie sa te descurci singura insa alteori ajutorul altora iti va fi de folos...
Cind simti ca nu mai poti ia o mica pauza,inchide ochii si gindestete la visul tau cel mai frumos.Tu trebuie sa fi mereu pe primul plan,tu esti cea mai importanta in viata ta,ai grija de tine micuto!

Alex spunea...

da, corect...
Take care, geamana mica ! ;)

Adriana spunea...

@ Thanks, Whisper... ai dreptate.
Inca o data mersi si... o zi excelenta.

@ Hello, Alex! Incerc sa am grija. Nu prea imi iese.:(
O zi buna!

Unknown spunea...

Adi, nu trebuie sa ii lasi sa te enerveze. Stii cum se zice, daca cineva nu sta langa tine cand ai nevoie, daca fuge sau se schimba brusc cand nu mai prezinti niciun interes, acela nu e prieten. In alta ordine de idei, prea putin ar trebui sa te intereseze ce gandesc ceilalti. Important e ce vrei tu sa faci. Iar daca iti sunt prieteni vor ramae langa tine si te vor sustine indiferent ca sunt sau nu de acord cu ce vrei tu. Mie mi se pare ca asta se numeste prietenie.:)

P.S.: Perfecta melodia pentru ziua de azi:D

P.S.2: Te scot la o cofi sa te binedispun zilele astea? ;;)