luni, 19 mai 2008

As vrea sa fiu acolo

Vreau sa merg acolo unde ploaia este calda, unde soarele ma incalzeste placut, unde vantul ma mangaie tandru si imi ininfioara pielea.
Vreau sa merg acolo unde e liniste si mult aer curat, acolo unde curcubeul straluceste chiar daca nu ploua.
Vreau sa alerg desculta pe covorul gros de iarba si sa beau apa din izvorul de la poalele muntelui.
Vreau sa ascult povestile micilor vietati din jurul meu si sa numar inelele unui copac ce tocmai a fost taiat. Oare cate vezi daca traiesti 260 de ani?
Vreau sa vad cum norii iau forme ciudate pe cerul atat de albastru si cum soarele se ascunde din cand in cand, timid, in spatele lor. Probabil si-a dat seama ca il admir...
Vreau sa privesc noaptea cerul plin de stele si sa-mi aleg "steaua mea", s-o rog sa ma invete si pe mine sa stralucesc noaptea.
Vreau sa ma pierd in oaza de verdeata si sa-mi fac o coronita din flori de camp...

3 comentarii:

Unknown spunea...

pai si ce mai astepti?:D

Adriana spunea...

hmmmm... nu e asa simplu :)

Alex spunea...

dar poate ca deja esti...
Iar c ao parere : poti face orice, nimic nu e imposibil daca iti doresti din tot sufletul.
Ciao!