joi, 8 mai 2008

Shopping-ul - pasiunea noastra!!!

Si ce daca este deja ora 16.00? Si ce daca sta sa ploua si bate foarte tare vantul? Si ce daca trebuie sa traversam Bucurestiul ca sa ajungem? Nimic nu mai conteaza atunci cand vine vorba de cateva ore de shopping.
Intai mancam ceva, ca sa prindem puteri. Apoi, tu iti cumperi ochelari de soare si gata - nu ma mai vezi! Sunt chiar in fata ta, nu am disparut... "domle", chiar nu ma vezi??? ...nu ma vede - hihihihihi

Sa incepem: Terranova - cateva bluzite; Leonardo - cateva perechi de pantofi (unii neaparat rosii); Etic - munti de camasi; Ilotti - tricouri si bluzite (fara numar)... si multe altele, am uitat cum se numesc.
In plus, un ursulet, un porcusor si o ratusca... deh, fiecare in functie de nevoi si cunostinte :)))

Totul a durat cam 6 ore (de cand am plecat de acasa si pana m-am intors). Nici nu mai puteam sa coboram scarile la metrou. Oare cata lume a ras de noi cand ne-au vazut cum ne sprijineam una de alta? Ne dureau picioarele ingrozitor, ne era sete, eram obosite si vroiam sa dormim... dar cine a spus ca e usor sa mergi la shopping? Doar se stie ca pasiunea cere sacrificii.

Asa ca, draga mea, incarca-ti bateriile si pregateste-te si pentru runda numarul III.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Runda III urmeazaaaaa!!!

P.S.: Ma bat pantofii rosii:))

Adriana spunea...

serios???????? da erau asa dragutzi....

Anonim spunea...

vreau si eu:((((((((

gata, am hotarat: luna viitoare va iau pe sus si mergem la shopping!

si, tuti, n-ai fost deloc cuminte. ti-am zis sa nu o chinui f tare!

6 ore??? hmm parca de data asta a durat mai mult, nu adi?

Adriana spunea...

pai ar cam trebui sa vii si tu...
De data asta nu stiu cine pe cine a chinuit mai mult. si da, cred k a durat mai mult decat data trecuta.
deci vii cu noi k tre sa te obosim si pe tine....:)))))

Unknown spunea...

Deci fetelor, propun urmatoarele: luna viitoare prelungim durata sedintei de shopping la 8 ore cu pauza de tigara plus sezatoare pe bordura. Ce ziceti? :D

Anonim spunea...

hmmm, 8 ore zici? cam cat stai la job. mi se pare corect, trebuie sa luam shopping-ul in serios. sunt de acord si ma inscriu... si ca sa fie tacamul complet dam bordura din pasaj pe cea din fata corei si inlocuim cosmopolitan-ul cu brosura care sa ne aminteasca "de ce revenim".

Unknown spunea...

Da' parca totusi, un Cosmopolitan... :D

Adriana spunea...

votez pentru Cosmopolitan