marți, 6 mai 2008

Petrecerea de luni seara


Nervii provocati un anumit domn (care imi spune ca nu o sa ajung niciodata mai desteapta decat el) cu doctorat, diplone si premii s-au spulberat. Urma iesirea la "Cafeneaua noastra".

De data asta n-am mai intarziat prea mult.

Acelasi ambient, aceeasi Sangria, alta salata... buna si ea.

Plangem pe rand una pe umarul celeilalte. Offff... oare cand o sa se termine toate neplacerile prin care trecem?

Oricum, ne-am destins... si ce terapie este mai buna daca nu shoppig-ul? Asa ca hai sa mergem sa ne cumparam pantofi!

Dar inainte de asta trebuie sa ne facem poze pe trotuar, la Universiate. Deci: dezbracati-va de sacouri, asezati-va in pozitii ciudate, cadeti putin si puneti un jandarm sa va pozeze. Rezultatul? Cativa trecatori se uita amuzati, iar altii se inchina si trec mai departe - distractie garantata!

Ooook... tipetele tale anunta ca ne apropiem de un magazin de incaltaminte. Yap... asa este. Pantofi de toate marimile, culorile si modelele. Nu mai vreau sa plec de aici, dar e ora inchiderii. M-am ales cu o curea. Decat nimic...

Dar daca tot s-au inchis toate magazinele, de ce sa se termine distractia?

Planul II: o cutie de bere si pasajul Unirii. Rupeti o revista, aranjati-o frumos pe marginea pasajului, asezati-va, puneti pe cineva "paravan" (ca nu trebuie sa vada toata lumea ce faceti voi acolo) si... distractia poate continua! Aceeasi poveste: unii trecatori se vor lua de voi, altii va vor ignora, dar, cu siguranta, voi va veti distra :))

Si in final... taxiul. Ala nu, ala nu, ala nu... am ales un sofer batran, cu ochelari si burta. Oare ni s-au schimbat gusturile pentru barbati????

9 comentarii:

Unknown spunea...

Locul ala o sa ramana mereu "Cafeneaua Noastra".:) Cat despre shopping-ul de pantofi si tipetele mele, te invit la o sedinta prelungita de 6 ore stii tu unde, remember?:D

Adriana spunea...

accept!!! normal k stiu unde... abia astept!

Unknown spunea...

:)) vezi ca probez si palarii!!! Maine e bine? :D:D

Adriana spunea...

deacord!!! PROBAM palarii!!!!!!!!!

Anonim spunea...

domne, respectabilul domn cu burta si ochelari a fost chiar simpatic. cand sa intre pe alee eu i-am zis la stanga, cand de fapt era dreapta si in loc sa urle, a zambit frumos si m-a intrebat daca sunt indragostita :P si i-am zis ca da, de bordura din Pasajul Unirii pe care am improvizat o noua sezatoare :)

Adriana spunea...

:)) foarte comic, andreea! foarte comic... Sezatoare - suna bine :))

Unknown spunea...

Sezatoare.... mai tineti minte fetelor???

Adriana spunea...

yap... sezatoarea, bine k avem imaginatie si ne putem pregati cate o sezatoare oriunde :))

Anonim spunea...

...chiar si pe o bordura de pe pasaj. Se pare ca schelele nu mai sunt la moda, au mucegait!