miercuri, 14 mai 2008

Probabil...

Probabil ca voi depasi momentul si voi rade mai tarziu;
Probabil ca nu vei stii niciodata ce am simtit;
Probabil ma iubesti si probabil te iubesc si eu;
Probabil ma minti si probabil te mint si eu;
Probabil o sa ma uiti... eu nu stiu daca te voi putea uita;

Probabil o sa ne mai intalnim si probabil o sa-mi zambesti;
Probabil oamenii ma iubesc asa cum sunt si probabil ii iubesc si eu;
Probabil o sa-ti mai amintesti de mine...

Probabil ca da... probail ca nu... cine stie???


3 comentarii:

Alex spunea...

mda, probabil...
take care si... buna dimineata !

Unknown spunea...

Momentul o sa il depasesti sigur si la fel de sigur lucrurile nu vor ramane asa. Cel mai sigur insa e ca oamenii de langa tine te iubesc asa cum esti. :)

Adriana spunea...

@Buna dimineata si tie, Alex!

@Mersi mult, Simona!!