miercuri, 16 iulie 2008

Cafeaua mea nu vrea sa stea in cana

Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand merg intr-un loc nou, unde chiar nu vreau sa ma fac de ras si ma comport cat mai elevat cu putinta, am observat ca mi-am format un obicei. Si nu este unul placut, din pacate: vars cafeaua!

Cum spuneam, m-am apucat din nou sa beau cafea. Nu stiu daca asta e un lucru bun sau rau, dar nu despre asta discutam acum. Acum incerc sa inteleg de ce cafeaua mea nu sta niciodata in cana.

Incep cu o intamplare mai veche. Au venit la mine acasa cativa prieteni si mi-au cerut sa le fac o cafea. Nu stiu de ce, dar lumea spune ca fac o cafea buna (mai bine n-o faceam buna). In fine, toata ziua, inainte de aparitia musafirilor am muncit sa fac o super-curatenie. Am spalat si aragazul care stralucea mandru in lumina becului din tavan. Parca era nou. Pregatesc un ibric plin de licoare neagra, scot din dulap cateva cesti si… lovesc ibricul ce statea linistit pe aragaz. Dezastrul s-a produs: aragazul, masa, peretii s-au umplut de zat si lichid negru, hohotele de ras ce au izbucnit s-au auzit pana la parter, iar bluza mea alba are si acum o pata.

Apoi, la scurt timp ma angajez la o firma cu pretentii si lume multa. Ma intreaba o fata dragta daca nu vreau sa servesc o cafea. Fiind dimineata, n-am putut sa o refuz. Tot fata draguta mi-a spus sa nu pun cana pe birou, ci sub birou, acolo unde imi tin geanta. Am ascultat-o. Nu trec 10 minute si imi suna mobilul, care era in geanta. Am tras geanta de sub birou si inevitabilul s-a produs: cana s-a prabusit pe parchet si cafeaua mea s-a intins in tot biroul.

Iar astazi, ma hotarasc sa imi fac si eu o cafea. Stau la coada (deci lume multa), imi vine randul, imi fac o cafea delicioasa (sau cred ca era delicioasa ca nu am apucat sa o gust) si dau sa plec. In fata, obstacolul – o usa mare, grea, care are un maner d-ala de tre sa il rotesti ca sa o deschizi. Intr-o mana mobilul, in cealalta cafeaua. Incerc, deschid usa si exact in momentul ala imi scapa nenorocitul de pahar din mana. Aceleasi hohote de ras pe care le mai auzisem, aceeasi cagula pe care mi-o doream luni dimineata si acelasi mop (in loc sa beau cafeaua o stergeam de pe jos).

La voi sta cafeaua in cana? Oare la mine in cana nu-i place? Ce sa fac sa n-o mai vars?

4 comentarii:

Ariana Brates spunea...

stii chiar faci o cafea super buna :D si crede-ma ca e mai fun cand nu sta in pahar, si la mine se intampla, insa cu timpul am domesticit-o. pana la urma convietuim impreuna de atat timp.

totul consta in a arunca ancora cat mai bine in pahare/cani si alte recipiente menite sa venereze the holi cofi!

aaa, si ca sa te mai inveselesti putin, uite o comanda speciala: ahmed, 2 cafele!!!

Adriana spunea...

Fun? Poate pentru altii. Mie mu mi se pare fun sa rada lumea de mine.

Cred k ai dreptate, tre sa mai lucrez la faa cu ancoratul.

Si... ahmed, adu a 3-a cafea :)))

Unknown spunea...

Fetelor, fetelor, v-am zis ca o sa va molipsiti si voi pana la urma, nu?:))

Adriana spunea...

da, s-ar putea sa mi se traga de la tine. Uite nu m-am gandit la asta. :))))