joi, 24 iulie 2008

Ce vezi?

Priveste in jurul tau si spune-mi ce vezi!
Da, e exact asa cum banuiam:
- Oameni prea grabiti – nu ai cu cine sa te plimbi;
- Oameni surzi – nimeni nu te aude cand strigi dupa ajutor;
- Oameni obositi – nimeni nu te sprijina cand nu mai poti sa mergi mai departe;
- Oameni agitati – nimeni nu te poate calma;
- Oameni indiferenti – nimeni nu tine cont de sentimentele tale;
- Oameni tristi – n-are cine sa te inveseleasca;
- Oameni nervosi – mai bine lasa-i in pace;
- Oameni egoisti – n-ai cu cine sa imparti bucuriile.

Asa sunt toti, dar eu voi supravietui. Voi dovedi tuturor ca pot sa fiu vesela, fericita, indragostita, haioasa, dulce, prietenoasa, optimista… Am incredere in mine si in voi… si stiu ca pana la urma vom fi fericiti impreuna.


2 comentarii:

Unknown spunea...

Stii doar ca toti suntem la un moment dat tristi, obositi, ocupati, surzi si nervosi. Si stii bine ca si tie ti se intampla asta. Chiar daca ti se pare ca nimeni nu te asculta atunci, gandeste-te ca nu e asa, doar ca uneori ai senzatia aceea de a fugi undeva departe unde sa fi doar tu cu problemele tale.

Adriana spunea...

Ai dreptate Simona. Cred k asta era problema. Dar acum sunt ok, mi-am revenit. :))))))))