luni, 7 iulie 2008

Vrei la plaja? Mai asteapta!

Vrei sa mergi la plaja sa te bronzezi. Vrei doar sa stai cateva ore la soare si atat. Vrei sa iesi din casa, sa te “topesti” sub razele fierbinti ale soarelui... Dar ce te faci cand planurile tale se dau peste cap?

La 9.00 te trezesti, bineinteles, te echipezi corespunzator, iti iei gentuta cu prosoape si crema protectoare, te urci pe scuter si… la Arges cu tine.

Hmmm… macar daca ar fi atat de simplu. Ai uitat ca ai prieteni care vor sa faca si un gratar? In plus, vor doar mici de la o anumita alimentara unde nu ai loc sa arunci un ac. Este prea multa aglomeratie si lucrul acesta te va face sa intarzii. OK, renunti la alimentara. Iti convingi prietenii ca vor gasi mici “buni” si in alta parte.

Acum, urmeaza sa iti iei prietenii de acasa si gata, plecati! Ar fi fost frumos sa fie adevarat. Dar mai au ceva cumparaturi de facut. Chestii deloc importante, dar nu poti sa comentezi. Daca ei spun ca sunt importante, sunt importante. E deja 11.00 si eu vreau la plaja!


Plimbarea prin Cora a durat… 2 ore!!! Sa nu-ti vina sa crezi! Sa nu te enervezi, sa nu faci figuri. Ce daca este deja 13.00, ai rabdare!

Si daca asta ar fi fost tot… la ora 14.00 s-o crezi tu ca mai gasesti un metru patrat de nisip liber pe marginea apei. Masini, umbrele, gratare, paturi, toate unele peste altele. Nu ai loc nici macar sa privesti. Acum ce facem??? Ciudat este ca toti au impresia ca eu sunt vinovata de toata aceasta situatie si asta doar pentru ca nu imi mai pot inghitii nervii. VREAU LA PLAJA!!! Fratilor, ma rog de voi de azi-dimineata sa stam la soare. E tot ce va cer.

In urmatoarea ora ne-am invartit inainte si inapoi pe malul drept al Argesului, apoi inainte si inapoi pe malul stang… imi vena sa urlu de nervi, nu vroiam decat sa ma bronzez… In sfarsit, pe la 15.00 ne-am asezat printre niste “balarii”, “ciulini”, diverse pietre si pietricele si ne-am tolanit la soare. A fost bine intr-un final, dar dupa multi nervi, invarteli, asteptari si frustrari.

Sfat: daca vreti la plaja luati-va doar gentuta si palaria de soare. Prietenii lasati-i sa zburde prin Cora si prin jurul apei. Ei vor aventura nu tolaneala la soare.

Niciun comentariu: