marți, 22 iulie 2008

Sunt pregatita

Am invatat sa fiu pregatita sa mai primesc inca o lovitura de la viata, si inca una, si inca una… asa la nesfarsit. Pentru o zi de fericire platesc cu trei zile de lacrimi si suferinta. Stiu ca mereu se va intampla asta si totusi atunci cand sunt fericita sunt fericita din toata inima, dar si pregatita pentru o noua catastrofa.

Sunt pregatita sa infrunt rautatile oamenilor, sunt pregatita sa plang din nou, sa fiu mintita, sa mint, sa urasc si sa injur. Sunt pregatita sa renunt la tot si sa iubesc si mai mult. Sunt pregatita sa rad si sa ma bucur, iar apoi sa sufar si sa pierd prieteni. Sunt pregatita sa-i inteleg pe toti, dar si mai pregatita sa nu ma inteleaga nimeni. Sunt pregatita sa acord a 99-a sansa persoanei care mi-a gresit si sunt pregatita sa nu mi se ierte nicio greseala.

Sunt pregatita sa fac rau si astept sa mi se faca rau. Sunt pregatita sa va iubesc si sa va urasc pe toti. Invat sa pierd mai mult decat castig si sa ma imbat cu un gram de fericire. Am invatat deja ca pentru bucurii platesti cu lacrimi, iar dupa lacrimi primesti bucurii. Mai am multe de invatat, dar sunt pregatita sa va infrunt pe toti.


4 comentarii:

Ariana Brates spunea...

stii ca sunt mai mult decat empatica cu tine si ca am o atractie spre aceasta piesa ce mi se pare mai mult decat adevarata...

ca atare iti voi spune doar atat...

Astept sa fiu lovit, astept zambind, pentru tot ce am vazut pana acum, sunt pregatit!

Adriana spunea...

Mersi ca ma intelegi si ca esti alaturi de mine, andreea.

Unknown spunea...

:) Stiti doar ca toate 3 suntem pregatite, nu?

Adriana spunea...

yap... suntem pregatite. Cel putin asa cred