miercuri, 2 iulie 2008

In fiecare dimineata

Privesti printre gene peretele albastru din fata ta. Nici nu stii daca ai adormit, caci tot corpul iti este greu si esti foarte obosita. Te intorci instinctiv intr-o parte si incerci sa deslusesti cifrele de la ceasul de langa tine. Vezi o lumina slaba, dar nu intelegi ce arata. Iti stergi foarte dur ochii, pana simti ca te dor… Poate acum o sa vad cat e ceasul. Reusesti. E 6.30.

Atat de repede a trecut noaptea? De ce nu sunt odihnita? Mi-e cald, atat de cald… de-abia respir. Parca nu am aer. Zapusala asta o sa ma omoare, am nevoie de aer conditionat. Mereu mi-a placut sa cred ca nu sunt dependenta de “tehnologie”, dar de data asta recunosc: sunt invinsa. Am nevoie de aer, fie el si artificial.

Un alt gest instinctiv te face sa intinzi mana si sa apuci telecomanda. Iarasi tehnologia… In fine, trebuie sa auzi putina galagie, ceva trebue sa te faca sa te trezesti din amorteala. Incepi ziua cu o stire despre Cioaca si noua lui iubita. Presa a luat-o razna. Sau mai bine, cred ca toti am luat-o razna. Mie mi-e cald, mi-e somn, trebuie sa merg la munca si voi va gasiti sa vorbiti de Cioaca (acum imi dau seama ca are un nume amuzat… poate d-aia a ajuns asa celebru).

Incerci sa ignori dubioasele stiri de la tv si pe cei care le prezinta si treci la pasul urmator: ibric, apa, zahar si “coffee”. Inca mai speri ca ceva te va ajuta sa te trezesti. Cafeaua proaspat pregatita miroase atat de bine, dar tre’ sa mai astepti pana vei gusta din licoare.

Mai ai o speranta. Un dus. Un dus matinal, cat mai rece, trebuie sa te trezeasca. Si da, are efect. Picaturile de apa navalesc vijelioase pe pielea ta. Te infioara la inceput si parca vrei sa sa inceteze. Doar pentru cateva secunde, caci imediat iti dai seama ca au un efect benefic asupra ta. In sfarsit racoarea pe care o cautai.

Termini rapid cu dusul desi iti este greu sa te desparti de el, dar tanjesti la licoarea fierbinte ce te asteapta in cana. Dupa cateva inghitituri simti cum sangele ti se pune in miscare si ai curaj sa infrunti o noua zi. Te asteapta un job, prietenii, batranica de la care cumperi rosii in fiecare zi, vanzatoarea de la supermarket… toti vor sa fii “fresh” pentru ei.

5 comentarii:

Ariana Brates spunea...

parca ai descrie o dimineata de-a mea...doar ca la mine tot timpul pe primul loc este za cofi, care ma frige mereu pe limba ca n-are timp sa se raceasca :P foarte frumos postul :) si da, doar stii ca toti am luat-o razna, eu o dau in scris :))

Adriana spunea...

Stiu ca la tine cofeina este pe primul loc. Dar ar trebui sa incerci si cu dusul rece. Poate are efect si la tine :))))

Dimineti placute si racoroase iti urez...

Unknown spunea...

subscriu la za holi cofi, iar dupa ora 10 za holi cola. fetlor de o sezatoare ce ziceti?;))

Adriana spunea...

ooooooo da, mi-e asa dor de o sezatoare unde ne incalzeam cu "za holi coffee" si ne racoream cu "za holi cola" - dupa caz..

Ariana Brates spunea...

nu, adi, trust me, dusul n-are cum sa aiba acelasi efect, deci....sunt de acord cu simona: Ole Holi Cofi si Sfanta Cola!!!

si da tuti, o sezatoare suna minunat :)