vineri, 18 aprilie 2008

Cafeneaua noastra

Ti-am spus ca esti incurabila? Mereu intarzii... asa iti place tie sau pur si simplu vrei sa ma enervezi. Sa stii ca nu uit numarul calatoriilor de metrou pe care le-am facut folosind cartela ta. Mda... probabil faci asta ca sa imi treaca supararea ca intarzii mereu.

Vremea a fost perfecta. Am simtit, in sfarsit, ca vine vara. Si verdele asta proaspat... imi place.

"The orange women" se evidentia foarte clar de peisajul verde ce o inconjura.
-Bine ca erai imbracata in portocaliu si nu se observa prea clar cat de nervoasa erai pentru cele 30 de minute cat ai asteptat. Dar noi te iubim si tu stii asta.

Salata a fost pe gustul meu, discutiile la fel, muzica... putin cam melancolica, dar ok si ea.
Aceeasi poveste, numai ca acum erau persoane diferite: sa-l sun, sa nu-l sun... uite, am numarul pe biletelul asta galben! Am avut mare grija de el (de biletel).
In ciuda insistentelor noastre, nu l-a sunat. (Well, imi mentin insistenta: SUNA-L!!!)

Era cazul sa adune cineva servetelele si dezastrul pe care il facusem pe masa. Normal, niciuna dintre noi nu a fost atenta la barman. Saracul, isi facea doar datoria... a strans servetelele, a luat oliviera si scrumiera si, o data cu ele si BILETELUL.

Reactia a venit prea tarziu, dar a fost una zgomotoasa:
-BILETELUL!!! Nu pot sa cred, mi-a luat biletelul...
Ca de la un fel de "Superwomens" a venit replica:
-Mergem noi la barman sa ii cerem cosul de gunoi si iti recuperam biletelul! (din fericire, barmanul era disparut temporar. Ufff... am scapat).

Intalnirea e pe terminate. Am inteles, trebuie sa pleci. Unii chiar nu inteleg ca ne simtim bine impreuna. Si... credeai ca o sa scapi fara sa te enervam putin? Gheata, gheata, caldut, caldut (15-16 grade)... Draga mea, telefonul e in scorbura. Si oricum, noi te iubim si atunci cand esti nervoasa.

Si pentru voi,

Un comentariu:

Unknown spunea...

1. Ti-am zis ca o sa va placa aici? Uite deja a devenit "cafeneaua noastra":D

2.Cred ca e iremediabil intarziatul meu... da erai dulce cand asteptai:D

3. Orange woman era sa ne bata azi dar a fost funny:)

4. Biletelul... ooo da biletelul :)) eram pregatite sa scotocim prin gunoaie :p

5. Va iubesc pe amandoua:)