joi, 3 aprilie 2008

Vin, cola si plansete

Vroiam sa ies, sa beau un vin bun si sa ma distrez.
La ora 17.00 cand incepuse deja sa ploua (apropo: umbrela mea unde e?!!!? ), am plecat spre Tineretului. Nu-mi sta in fire sa intarzii, insa de data asta am reusit. Dar esti chiar dulce asteptand... oricum, sorry... n-am vrut (era ambuteiaj la Sudului:):).
Dar am ajuns... pe la 17.20.
Sa bem un vin rosu...
-Nu servim bauturi alcoolice!
-Primul gand: asta are impresia ca nu suntem majore??? Nici nu am buletinul la mine... Aaaaa "Summit-ul Nato"! De data asta chiar o spun hotarat: Bush, go home!... eu vreau sa beau un vin!!!
In fine, m-am resemnat:
-O cola!
-Si un frappe!
Mda... gata cu vinul, probabil ar fi fost bun...
Si mi-am amintit ca eu nu mancasem nimic. Deci, ar fi cazul sa mananc ceva:
-O salata bulgareasca, va rog!
Dupa 10 minute apare imensa salata pe care nu am putut sa o savurez ("mananca, mananca, trebuie sa mergem undeva unde se bea... eu vreau sa beau!!!")
Gata! mergem la Brancoveanu sa bem un vin.
-Grasa de Cotnari! dupa preferinte: cu apa, simplu sau cu pepsi. Bietul barman... oare nu se prinde ca nici noi nu stim ce vrem???
Sa inceapa distractia... in primul rand ciocnim pentru mine... ca doar eu sunt happy dintre noi toate. Nu-i nimic, imi place sa se bea in cinstea mea...
Apoi... un telefon, urmat de un mesaj, apoi iar un telefon si iar un mesaj...
-"Domle" ar fi cazul sa te opresti, ajunge!
-Nu, nu!! inca unul (alt mesaj)... le-am pierdut sirul.
-Si eu ce sa fac??? Il sun si eu!!!
-Nu, nu si tu! (uffff... macar tu intelegi)
Ultima replica:
-Hai sa iesim de aici ca mie mi-e rau...
Deja e grav... gata, iesim!
Si o seara nu se termina bine decat daca plangem. Si nu asa oricum. Tre' sa plangem toate trei, stand pe gard, in ploaie...

Exact d-asta va iubesc atat de mult...

7 comentarii:

Unknown spunea...

Buuuun:) Sa le luam in ordine:

1. Umbrela e la mine.:)

2. Stii ca imi place sa ma bucur pentru tine.

3. Normal ca ma abtin sa fac tampenii. Cu greu, dar, na, doar ma stii:))

4. Nu am asteptat asa mult. Si zici ca eram dulce?:D

5. Nu o sa uit niciodata faza cu gardul.

6. SI EU VA IUBESC PE VOI!!!

Alex spunea...

si tu bei ? offfff, nu mai stiu ce sa cred... oare ce s eintampla cu fetele din ziua de azi ??? :)
Iar pentru faza cu plansul imi pare rau sa stii ... te inteleg... stii ? si baietii plang cateodata... nu-i asa ?


Ai grija de tine ! Noapte buna !

Unknown spunea...

Si tu brutus?? zise alex:))

Adriana spunea...

Buna Alex!
Sa nu exageram... Orice om bea. Acum depinde ce si cat bei. Noi am baut vin si cola. Sincer, nu mi se pare iesit din comun. Nu am intrecut masura, stai linistit. Am iesit impreuna si am incercat sa ne simtim bine. Atata tot.
Sper ca ai inteles si... stai linistit femeile din ziua de azi sunt ok, isi traiesc si ele viata ca de, una au si vor sa se distreze.
Pooopici si noapte buna!!!

Unknown spunea...

Zi-le Adriana:)) Vezi alex suntem fete bune:))

Adriana spunea...

a, si plansul... mda stiu k orice om plange, din pacate...

Adriana spunea...

Ok.... Simona:

1)As vrea, daca poti, daca vrei si mai ales daca nu uiti... sa mi-o aduci (umbrela... of course);

2)Stiu ca te-ai bucurat pentru mine chiar daca nu prea ai aratat asta;

3)Ma bucur k "ai crescut" si acu nu mai faci asa multe prostii;

4)Da, chiar erai dulce (cred k trebuia sa intarzii mai mult);

5)Ba sa uiti faza cu gardul k nu a fost un moment reusit din viata mea...

6)love you too!!!!