luni, 7 aprilie 2008

Sambata seara

Labirintul de metal, o cladire imensa, o lumina slaba, muzica in surdina, doar cativa oameni si un bar (dar la ce ma asteptam??? Cine mai ajunge in club la ora 21.30???).
N-a durat mult pana sa apara lumea, muzica a inceput sa se auda tare (exact asa cum vroiam eu... cat mai tare, astfel incat sa nu-mi mai pot auzi gandurile), am servit cateva pahare de gin, apoi a inceput distractia.
Cativa oameni mai retrasi, mai timizi, altii plini de energie si dornici sa se distreze... Unii incercau sa "agate" pe cineva, altii incercau sa "scape" de cineva. Uniii vroiau sa se imbete si consumau sticle de alcool dupa sticle de alcool, altii provocau fetele sa se dezbrace pentru 100 de euro. Unii dansau provocator, altii se multumeau sa stea pe scaun si sa priveasca. Unora le-a placut muzica, altora nu. Unii s-au distrat, iar altii nu s-au simtit prea bine (din fericire, eu am facut parte din categoria celor care s-au simtit excelent).
Multumesc de invitatie...

Si o melodie care sa ne aminteasca de seara de sambata (amuzati-va urmarind videoclipul:):)))

15 comentarii:

Unknown spunea...

Unii chiar s-au distrat daaaa!!!! Tre sa mai facem chestii de-astea intre bloggeri:))

Adriana spunea...

Ce zici de ideea unei seri intre fete???

Unknown spunea...

cu pijamale? ;;)

Adriana spunea...

well, si cu pijamale e ok, dar eu ma gandeam la un club...

Unknown spunea...

in club in pijamale!!! Ieeee!!! Cum tre sa fie pijamalele? :))

Adriana spunea...

e si asta o idee, dar nu stiu daca ne lasa sa intram... oricum ar fi pijamalele tre combinate cu tocuri..........

Whisper spunea...

A fost o seara interesanta si da a curs bautura si distractia la greu iar muzica a fost antidotul perfect...

Adriana spunea...

Buna Whisper,
Asa este, ai dreptate... muzica a fost un adevarat antidot. Mi-a parut bine sa te cunosc... sper sa mai repetam experienta
O zi buna!

Whisper spunea...

Placerea a fost de partea mea,in mod sigur intr-o seara o sa repetam figura,te pup.

Alex spunea...

ma asteptam la ceva mai acid din partea ta :))
glumesc... o sa supravietuim cu totii probabil, asa ca da, a fost ok :)
Ai grija de tine, Adriana!
Noapte buna !

Adriana spunea...

salut Alex,
E, uite ca pot fi si blanda. M-am simtit bine si am vrut sa se simta asta si din ce am scris. In fine, sper k si tu te-ai distrat...

Pooooopici!

Alex spunea...

eu ma distrez aproape mereu ;) depinde mult si de companie, dar... O seara linistita sa ai ! :)

Unknown spunea...

Cum adica alex "depinde de companie, dar..."??

Adriana spunea...

Adica... nu ai fost incantat de companie????

Alex spunea...

dar in general eu ma distrez mai mereu ... asta vroiam sa spun... nor,a; ca m-am simtit bine, altfel nu stateam, nu ? :)
kiss u.