joi, 3 aprilie 2008

Take your chance

I'm happy today... Don't ask why... "Prietenii stiu de ce"

8 comentarii:

Unknown spunea...

Si acum ar urma fata aceea de pe mess care sta si fluiera asa nestiutoare ;)).

Adriana spunea...

simona... e si pentru tine: "Take your chance!!!" stii la ce ma refer...

Unknown spunea...

Take my chance... adica sa dau sau sa nu???

Adriana spunea...

avand in vedere starea mea... sa dai, dar nu azi (stii asta)!!! In plus, ti-am mai zis... conditia, nu uita conditia!!!

Unknown spunea...

Offf. conditia, da, da, da. Sa dau??? Eu?:)) Parca era invers:))

Adriana spunea...

????Stai sa ma lamuresc... vinul isi face efectul... cam intarziat la mine... nu e vorba de telefon???

Unknown spunea...

Aaaaaa. Adi, cre ca tre sa trecem pe varianta codificata, ce zici? Ia sa incercam:d You first! I know u can, stiu asta din septembrie de cand ai venit la interviu si aveai emotii si eu ma gandeam ca nu o sa intelegem niciodata iar acum am ajuns cele mai bune prietene:d E de la vin, claaar!!!

Adriana spunea...

oooook, recunosc, am avut emotii dar nu tre sa spui la toata lumea...
Si nr.2, e de la vin... nu prea mai reusesc sa ma fac inteleasa... deci, nu ma pune sa vb codificat k de-abia mai vad tastele astea (tre sa scriu cu lumina stinsa)... si stii tu... vinul a inceput sa-si faca efectul "clar"!!!