miercuri, 30 aprilie 2008

S-a terminat sau acum incepe?

De ce am sentimentul ciudat ca ceva s-a inceiat? Simt un gol inexplicabil in suflet. Am pierdut ceva sau am castigat mai mult decat speram?
De ce nu-mi pot da seama ce se intampla cu mine? Oare ma maturizez sau doar ma coplesesc evenimentele din ultima perioada?
As avea nevoie de putina liniste si singurate. Ar trebui sa imi pun ordine in ganduri si in viata dar nu am puterea sa o fac. Nu reusesc sa ma inteleg. Nu ma mai inteleg nici pe mine si nici pe cei din jurul meu.
Nu mai am rabdare sa ascult, nu mai am puterea sa invat, nu ma am optimismul de pana acum si nu mai am energie pentru a merge mai departe.
Si imi revine in minte aceeasi intrebare: "S-a terminat ceva sau acum incepe altceva?" Incerc sa inteleg... nu reusesc. Dar nu am pierdut nimic... si atunci de ce ma simt de parca mi-as lua adio de la ceva sau cineva drag.
Imi rasfoiesc viata precum o carte, pagina cu pagina. Se pare ca totul e in regula. Nu lipseste niciun paragraf... si atunci unde am gresit? Cu siguranta e o gresala. Nu se poate sa ma simt asa decat daca ceva nu e in regula. Incerc sa aflu ce. Incerc... nu reusesc.
Aceeasi senzatie de care nu pot sa scap si aceeasi intrebare: "S-a terminat sau acum incepe?"

3 comentarii:

Alex spunea...

sper ca nu increderea ti-a fost inselata sau ca asteptarile ti s-au naruit... si sper sa gasesti raspunsul, Adriana!

Whisper spunea...

Adi,mereu va exista un inceput precum si un sfirsit,trebuie sa sti sa o iei de la capat mereu;trebuie sa gasesti un echilibru,stiu o sa imi zici ca nu e posibil asa ceva mereu,si da ai dreptate insa puterea de a face ceva e mereu in tine...am observat ca ai multe intrebari la care nu ai raspunsuri sau poate ca ai dar nu sti daca sunt corecte,cert este sa te mai linistesti putin,sti ce zic,te pup,o zi frumoasa si calma!

Adriana spunea...

@Buna Alex,
Sincer nu stiu de ce am starea asta ciudata. Si eu sper sa gasesc raspunsul.


@Buna Whisper,
Multumesc pentru cuvintele frumoase.