luni, 14 aprilie 2008

Fii prietenul meu cel mai bun

Prietenie - un cuvant atat de simplu dar cu enorm de multe implicatii emotionale. Auzi orice om spunand "prietenul meu cel mai bun este... sau prietenul meu cel mai bun face...".
Tu esti prietenul cel mai bun al cuiva? Tu ai un prieten bun? Oare te-ai gandit vreodata cat de important poti fi pentru cineva daca esti langa el atunci cand are nevoie? Probabil ca si tu ai simtit nevoia, cel putin o data in viata, sa ai pe cineva alaturi.

Din punctul meu de vedere, un prieten bun este acea persoana in care ai intotdeauna incredere, persoana care e dispusa sa iti fie mereu alaturi in momentele grele dar si atunci cand esti fericit, prietenul cel mai bun trebuie sa iti dea sfaturi atunci cand ai nevoie de ele, sa stie sa te asculte si sa te sprijine. Prietenul tau cel mai bun are mereu incredere in tine, nu se supara pe tine si nici nu te dezamageste. Prietenul tau cel mai bun te accepta asa cum esti si nu te condamna niciodata cand gresesti.

Prietenie - nu incerc sa dau o definitie... oricum nu cred ca acest cuvant se poate defini. Prietenia e un sentiment, cateodata o stare de spirit caci te simti bine atunci cand stii ca cineva te pretuieste si are nevoie de tine. De cate ori ai plans pentru ca l-ai vazut pe prietenul tau plangand? De cate ori te-ai bucurat din inima pentru reusitele prietenului tau?

Avem posibilitatea sa ne alegem singuri prietenii si ar trebui sa profitam de acest lucru. Din pacate, nu putine sunt momentele in care ne incredem in oameni care mai apoi, ne dezamagesc. Dar sa nu ne descurajam. Sunt sigura ca si tu poti avea un prieten bun (daca nu l-ai gasit deja, cu siguranta el exista si abia asteapta sa te cunoasca) si, in acelasi timp, sunt sigura ca tu poti fi persoana care poate alina un suflet dezamagit.

Si ca o concluzie: "Fii intotdeauna ceea ce esti, iar daca acest lucru nu este deajuns pentru cineva, acel cineva nu este deajuns pentru tine!"

... iar pentru prietenii mei: Multumesc ca existati!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

AI PUTEA SA TI CUMPERI UN CATEL SIGUR NU TE VA DEZAMAGII NICIODATA

Adriana spunea...

intr-adevar, animalele nu te dezamagesc asa cum fac oamenii. Dar exista si oameni in care poti avea incredere deplina. Totul este sa ii gasesti... sau sa te gaseasca ei pe tine.

Alex spunea...

da, cred ca si eu as vrea sa spun la fel prietenilor mei : MULTUMESC . restul e feblete :)

Unknown spunea...

Se pare ca amandoua am scris posturi dspre prieteni ieri. Stii care e parerea mea in general despre prieteni... Cred ca e una dintre chestiile fara de care nu as putea trai. Pupici adi:)

Anonim spunea...

eu cred in prietenie dar nu mi-am gasit inca niciun prieten sau pritena adevarata de cite ori incep sa ma prietenesc incep sa ma dezamagesc in ei,mi se pare ca ei numai se folosesc de bunatatea mea.Deseori vad doar ura din partea lor dar fac pe neobservate.