miercuri, 9 aprilie 2008

Nu uita

Nu uita sa spui “te iubesc”. Caci si cuvintele sunt importante.

Nu uita sa zambesti cand mergi pe strada. Niciodata nu stii pe langa cine treci.

Nu uita sa fii romantica. Doar esti femeie.
Nu-ti uita prietenii. Este atat de bine sa stii ca poti vorbi cu cineva ori de cate ori simti nevoia si, mai ales, e important sa stii ca intotdeauna cineva iti este aproape la nevoie.
Nu uita sa-ti traiesti viata. E important sa te simti bine, sa te distrezi, sa simti ca traiesti.
Nu uita sa te bucuri de micile placeri ale vietii. Vrei o inghetata? Ce daca esti la regim… Cumpara-ti-o! Vrei o pereche de pantofi? Ce daca nu mai ramai cu niciun ban… Cumpara-i!
Nu uita sa uiti. Unele lucruri ar trebui uitate.

…Nu uita sa fii fericita!!!!

6 comentarii:

Whisper spunea...

Nu inceta niciodata sa zimbesti,
Nici chiar atunci cind esti trista
Pentru ca nu se stie
Cine se va indragosti de zimbetul tau...take care...

Alex spunea...

frumos... sper sa nu uiti astea nici tu... si nici partea cu zambetul sugerata discret de whisper ar putea fi de tinut minte ;)
oricum, mi-a placut ce ai scris...
Buna dimineata, Adriana!


PS: sper ca nu mai esti asa de racita si ca te simti mai bine !
Kiss you sweet.

Adriana spunea...

Mersi mult pentru cuvintele frumoase Whisper!
pooooopici!!!


Buna Alex, offff... raceala mea a fost groaznica. Astazi e prima zi cand ma simt mai bine. Am luat antibiotice si mi-a fost foarte foarte rau.

Alex spunea...

:) ma bucur ca te simti mai bine, sper sa iti revii de tot :*:*:*
Kiss you si ne mai vedem ;)

Unknown spunea...

Daca ai uita sa faci toate chestiile astea ce farmec ar mai avea totul? Principiul meu e sa faci exact ce vrei si ce iti dicteaza instinctul no matter what, pt ca altfel mai tarziu s-ar putea sa regreti:)

Adriana spunea...

Exact asa e, Simona!!! Si eu urmez principiul asta.